Zákaznická linka Hello bank
Potřebujete rychlou pomoc s bankovními službami? Naše zákaznická linka je tu pro vás 24/7, ať už jste doma nebo třeba na dovolené v zahraničí. Stačí vytočit 257 080 080 a náš tým vám pomůže se vším potřebným.
Než zavoláte, připravte si své osobní údaje - ušetří to čas vám i našim operátorům. Je to podobné jako když jdete k lékaři - také potřebujete kartičku pojištěnce, že? U nás stačí znát rodné číslo nebo číslo klienta.
Představte si, že jste v zahraničí a ztratili jste kartu. Žádná panika! Jeden telefonát na naši linku a kartu okamžitě zablokujeme. Naši operátoři vás celou situací provedou a pomohou vám zařídit novou kartu, ať už jste kdekoli.
Nejste zrovna fanouškem telefonování? Žádný problém! Můžete využít zabezpečený chat přímo v internetovém bankovnictví nebo napsat na info@hellobank.cz. Do druhého dne se vám ozveme zpět.
Naši specialisté procházejí pravidelným školením, aby vám mohli poskytovat aktuální a přesné informace. Jsou jako švýcarský nůž - připraveni na jakoukoli situaci. A když narazíte na složitější problém? Předají ho specializovanému oddělení, které se o vás postará.
Pro mezinárodní hovory použijte číslo +420 257 080 080. Mluvíme česky i anglicky, takže se domluvíte v obou jazycích. Máte problém s aplikací? Provedeme vás řešením krok za krokem, jako kdybyste měli osobního průvodce.
Bezpečnost vašich údajů je pro nás prioritou číslo jedna. Hovory nahráváme, ale nebojte - je to pro vaši ochranu a zlepšování našich služeb. Jako když si fotíte důležité dokumenty - nikdy nevíte, kdy se můžou hodit.
Provozní doba telefonního centra
Potřebujete vyřešit něco s bankou a nevíte, kdy vlastně můžete zavolat? Hello bank má své telefonní centrum otevřené každý všední den od 8 ráno do 7 večer - takže i když končíte později v práci, pořád máte čas věci vyřešit.
Naši bankéři vám rádi pomohou se vším, co potřebujete - ať už řešíte běžný účet, spoření, nebo třeba hypotéku. A kdyby se vám stalo to nejhorší a přišli jste o kartu? Žádné strachy - na čísle 800 900 900 jsme tu pro vás nonstop, i o víkendu nebo na Vánoce.
Potřebujete poradit s nastavením mobilní aplikace nebo internetového bankovnictví? Chcete změnit limity na kartě nebo nastavit trvalý příkaz? I s tím vám naši zkušení kolegové pomůžou. Samozřejmě dbáme na vaše bezpečí - každý hovor nahráváme a než začneme řešit citlivé věci, pečlivě si ověříme, že mluvíme opravdu s vámi.
Nechce se vám čekat na telefonu? Internetové bankovnictví a mobilní aplikace fungují nepřetržitě. Většinu věcí tak zvládnete vyřešit sami, kdykoliv se vám to hodí. Nebo nám prostě napište na info@hellobank.cz - mail si přečteme hned, jak to bude možné.
Když náhodou plánujeme nějaké technické úpravy nebo se děje něco mimořádného, dáme vám včas vědět přes SMS nebo e-mail. O víkendech a svátcích si sice od telefonů odpočineme (kromě té nonstop linky pro ztracené karty), ale přes aplikaci nebo web můžete bankařit dál.
A jestli vám čeština úplně nesedí? Žádný problém, mluvíme i anglicky. Obvykle se k nám dovoláte do tří minut, a i když je zrovna nával, snažíme se to zvládnout co nejrychleji. Jsme tu pro vás!
Bankovní služby jsou jako most mezi snem a realitou, stačí jen zvednout telefon a zavolat
Kristýna Horáčková
Komunikace s Hello bank je dnes už pěkně jednoduchá - stačí pár kliknutí v kontaktním formuláři na jejich webu a máte to z krku. Nejdůležitější je správně vyplnit základní údaje - jméno, e-mail a telefon, ať vás můžou kontaktovat zpět. A nezapomeňte taky napsat, čeho se váš dotaz vlastně týká.
Čím víc detailů uvedete, tím líp pro vás. Řešíte třeba hypotéku nebo spořící účet? Napište to tam. A jestli už nějaký produkt u banky máte, hoďte do zprávy i číslo smlouvy - bankéři budou mnohem rychleji vědět, o co jde.
Super je, že můžete přihodit i nějaké přílohy - třeba fotku dokumentu nebo screenshot z mobilu, když něco nefunguje. Jen pozor na velikost - víc než 10 MB tam nenapasujete. Ale běžné formáty jako PDF nebo fotky v JPG zvládne formulář v pohodě.
Jakmile formulář odešlete, přistane vám v mailu potvrzení. Na odpověď si počkáte většinou jeden až tři pracovní dny. Hoří vám to? Pak radši rovnou volejte na jejich nonstop linku.
Nemusíte se bát o bezpečnost - všechno jede přes šifrované spojení a s vašimi údaji zacházejí podle nejpřísnějších pravidel. Jen nikdy neposílejte přes formulář hesla nebo PINy - to by po vás správná banka nikdy nechtěla.
Mějte pak na paměti, že se vám banka může ozvat zpátky mailem nebo telefonem, kdyby potřebovala něco upřesnit. Proto je fajn občas mrknout do schránky, jestli tam na vás něco nečeká.
Pobočky Hello bank v České republice
Hledáte pobočku Hello bank? Máme je po celé republice a určitě najdete tu svou! Hlavní pobočku máme v Praze na Vyskočilově 1422/1a, kde na vás čekají naši osobní bankéři každý všední den od devíti do pěti.
Kontaktní údaje Hello bank |
Hodnota |
Infolinka |
257 092 092 |
Webové stránky |
www.hellobank.cz |
Provozní doba infolinky |
Po-Pá 8:00-18:00 |
E-mail |
info@hellobank.cz |
Adresa centrály |
Pobřežní 3, Praha 8, 186 00 |
Jste z Prahy? Pak se vám bude hodit vědět, že máme pobočky taky na Václaváku, na Smíchově nebo třeba na Pankráci. Všude se pohodlně dostanete metrem nebo tramvají a nemusíte se bát ani s kočárkem nebo na vozíku - všude máme bezbariérový přístup.
Nejste z Prahy? Nevadí! V Brně na vás čekáme ve Vaňkovce, a to i o víkendu. V Ostravě nás najdete ve Foru Nová Karolina, kde jsme tu pro vás každý všední den až do šesti večer.
Jsme i v dalších velkých městech - zastavte se v Plzni, Budějcích, Hradci nebo Olomouci. Všechny pobočky jsme vybavili nejmodernější technikou, abyste se u nás cítili příjemně. A jasně, všude máme bankomaty na vklad i výběr.
Nechce se vám čekat? Zarezervujte si schůzku online nebo po telefonu. A když se vám nechce nebo nemůžete přijít, není problém - naši bankéři přijedou za vámi domů nebo do práce.
Víme, že je důležité být vám na blízku, proto síť poboček stále rozšiřujeme. Ať už preferujete osobní jednání nebo online bankovnictví, vždycky vám vyjdeme vstříc. Stačí si jen vybrat, co vám víc vyhovuje.
Nonstop blokace platebních karet
Ztratili jste kartu nebo vám ji někdo ukradl? Žádná panika! Stačí jeden rychlý telefonát na nonstop linku +420 257 080 080 a vaše karta bude okamžitě zablokována. Je jedno, jestli je půlnoc nebo nedělní ráno - tahle linka funguje nepřetržitě.
Jasně, v tu chvíli asi nebudete mít úplně klidnou hlavu, ale věřte, že to společně zvládneme. I když zrovna nemůžete najít číslo své karty, nic se neděje - stačí znát základní údaje o sobě a společně kartu identifikujeme. Bezpečnost vašich peněz je na prvním místě.
Hele, a co když potřebujete řešit i jiné věci kolem své karty? Stejné číslo +420 257 080 080 funguje i pro běžné dotazy. Pro méně urgentní záležitosti můžete napsat na info@hellobank.cz, ale upřímně - když jde o ztracenou kartu, radši volejte.
Po zablokování karty se nemusíte o nic starat. Nová karta k vám automaticky doputuje poštou během týdne. PIN dostanete zvlášť, však víte - bezpečnost především. A než vám nová karta přijde? Žádný stres, všechno důležité vyřídíte přes internetové bankovnictví nebo mobilní appku.
Mimochodem, není od věci si nastavit notifikace o platbách - hned víte, kdyby se s vaší kartou dělo něco podezřelého. Kdykoliv vám něco nesedí, prostě brnknete na naši nonstop linku. A jestli chcete extra jistotu, můžeme vám nastavit denní limity podle vašich potřeb.
A ještě jedna důležitá věc - nikdy, ale opravdu nikdy po vás nebudeme chtít citlivé údaje přes mail nebo esemesku. Když už se bavíme o kartě a penězích, vždycky jen přes oficiální kanály. Radši dvakrát zkontrolovat než jednou litovat, že?
Email pro komunikaci s bankou
Potřebujete komunikovat s Hello bank? Základní emailová adresa pro běžné dotazy je info@hellobank.cz. Tady vám rádi zodpoví všechno o produktech a službách banky - většinou se dočkáte odpovědi už další pracovní den.
Máte už u nás účet? Pak je nejlepší využít zabezpečenou komunikaci přímo z internetového bankovnictví. V sekci Zprávy můžete řešit i citlivější témata, která byste běžným emailem posílat neměli.
Něco nefunguje, jak má? Napište na reklamace@hellobank.cz. Náš tým se na váš podnět vrhne hned, jak ho dostane, a do měsíce máte odpověď v kapse.
Zajímá vás hypotéka? Mrkněte na hypoteky@hellobank.cz. Naši specialisté vám většinou odpoví do dvou pracovních dnů - ať už řešíte novou hypotéku nebo chcete změnit tu stávající.
Když nám píšete, hoďte tam svoje telefonní číslo - kdyby bylo potřeba něco vyjasnit, můžeme vám hned zavolat. A pokud řešíte konkrétní produkt, přihoďte číslo smlouvy, ať se v tom lépe vyznáme.
Emaily můžete posílat non-stop, ale odpovídat budeme v pracovní dny mezi devátou a pátou. Hoří vám něco? Radši rovnou zavolejte na klientské centrum.
A ještě důležitá věc - nikdy po vás přes email nebudeme chtít hesla, čísla karet nebo přihlašovací údaje. Dostanete podezřelý email? Radši ho ani neotvírejte a pošlete ho na bezpecnost@hellobank.cz.
Mobilní aplikace Hello bank
Mobilní appka Hello bank je fakt super parťák pro každodenní správu vašich peněz. Máte svoje finance pod palcem, ať jste kdekoliv - v práci, na dovolené nebo třeba v kavárně. Stáhnete ji zadarmo na Android i iPhone a hned můžete začít.
Víte, jak otravné je čekat na lince? S touhle appkou už nemusíte. Bankéř je vám k dispozici přes chat každý všední den od osmi do šesti. A co je ještě lepší? Můžete si nechat zavolat zpátky přesně kdy se vám to hodí. Žádné další proplýtvané minuty při čekání na spojení.
Bezpečnost je samozřejmě na prvním místě. Appka používá špičkové zabezpečení včetně otisku prstu nebo rozpoznání obličeje. Potřebujete poslat důležité dokumenty? Žádný problém - interní pošta v aplikaci je na tohle jako dělaná a všechno hezky archivuje.
Když se potřebujete s bankou spojit, najdete v aplikaci všechny možné způsoby kontaktu pohromadě. Klasická linka 257 080 080, mail info@hellobank.cz, ale taky třeba sociální sítě, kde banka sdílí zajímavé novinky a akční nabídky.
Stalo se vám někdy, že jste ztratili kartu? V takové situaci oceníte možnost okamžité blokace karty přímo v aplikaci. A kdyby bylo nejhůř, krizová linka funguje non-stop, takže pomoc máte vždycky na dosah.
Appka toho umí ještě mnohem víc - najdete tu odpovědi na časté otázky, můžete si sjednat nové produkty nebo upravit ty stávající, a to všechno pár kliknutími. A kdybyste si s něčím nevěděli rady, technická podpora je tu pro vás každý pracovní den.
Korespondenční adresa centrály Hello bank
Potřebujete poslat něco důležitého do Hello bank? Správná adresa je Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4 - Michle. Ať už posíláte smlouvu, důležitý dokument nebo třeba reklamaci, tahle adresa je ta pravá. A věřte mi, že přesnost se tady opravdu vyplatí - každá čárka a číslice má svůj význam.
Banka sídlí v moderním komplexu v Michli, kam se snadno dostanete. Jestli plánujete osobní návštěvu, vystupte na metru Budějovická a jste prakticky na místě. Znáte ten pocit, když potřebujete mít jistotu, že váš dopis dorazí? Doporučuji poslat zásilku doporučeně nebo s dodejkou - budete mít klid.
Tohle je taky adresa, kam míří všechny reklamace a stížnosti. Banka se postará o vyřízení do 30 dnů, to je jejich závazek vůči vám. Je fajn vědět, že se někdo postará o vaše starosti, že?
I když dneska většinu věcí vyřešíme přes internet nebo mobilem, někdy prostě musíme sáhnout po té klasické obálce. Malý tip pro vás - připište na zásilku svoje jméno a číslo smlouvy. Ušetříte tím spoustu času sobě i bankéřům.
V podatelně se denně probírají stovkami dopisů. Proto čím lépe označíte svou zásilku, tím rychleji se dostane ke správným rukám. Urgentní věci mají přednost, takže pokud spěchá, dejte to najevo.
A ještě jedna věc - když posíláte něco důvěrného, radši si připlaťte za bezpečnější způsob doručení. Lepší investovat pár korun navíc než pak řešit nepříjemnosti, no ne?
Sociální sítě Hello bank
Hello bank v České republice aktivně využívá několik sociálních sítí, prostřednictvím kterých komunikuje se svými klienty a poskytuje jim důležité informace. Hlavním komunikačním kanálem je Facebook, kde banka provozuje oficiální stránku pod názvem Hello bank Česká republika. Na této platformě můžete najít nejnovější informace o produktech, službách a aktuálních nabídkách. Banka zde také pravidelně zveřejňuje užitečné tipy pro správu financí, informace o plánovaných odstávkách systémů a odpovídá na dotazy klientů.
Instagram Hello bank je dalším důležitým komunikačním kanálem, kde banka sdílí především vizuálně atraktivní obsah, včetně fotografií z různých akcí, představení zaměstnanců a zákulisní pohledy do fungování banky. Prostřednictvím Instagram Stories banka také informuje o novinkách a zajímavostech ze světa bankovnictví. Mladší generace ocení především neformální způsob komunikace a možnost rychlé interakce pomocí přímých zpráv.
LinkedIn profil Hello bank slouží především pro profesionální komunikaci a sdílení firemních úspěchů, novinek z oblasti bankovnictví a finančního sektoru. Na této platformě banka také zveřejňuje pracovní příležitosti a představuje své zaměstnance a jejich kariérní příběhy. Je to ideální místo pro ty, kteří se zajímají o práci v Hello bank nebo chtějí sledovat její rozvoj z business perspektivy.
Twitter účet Hello bank poskytuje rychlé aktuality a krátké zprávy o dění v bance. Tento kanál je particularly užitečný pro sledování aktuálních informací o výpadcích služeb, plánovaných údržbách systémů nebo změnách v bankovních službách. Banka zde také reaguje na dotazy klientů a poskytuje rychlou zákaznickou podporu.
YouTube kanál Hello bank obsahuje vzdělávací videa, tutoriály k používání mobilního bankovnictví a internetového bankovnictví, a také různé reklamní spoty a prezentace nových produktů. Klienti zde najdou podrobné návody, jak používat různé funkce mobilní aplikace, jak správně nastavit platební karty nebo jak využívat další služby banky.
Pro efektivní komunikaci s bankou přes sociální sítě je důležité sledovat oficiální účty Hello bank na všech těchto platformách. Banka obvykle odpovídá na zprávy a komentáře během pracovních hodin, přičemž nejrychlejší reakce lze očekávat na Facebooku a Twitteru. V případě urgentních dotazů nebo problémů je však vhodnější využít oficiální zákaznickou linku nebo navštívit pobočku banky. Sociální sítě slouží především jako doplňkový komunikační kanál a zdroj informací o novinkách a zajímavostech ze světa Hello bank.
Chat podpora pro klienty
Klienti hello bank mají k dispozici moderní a pohodlný způsob komunikace prostřednictvím online chat podpory, která je dostupná přímo na webových stránkách banky. Tato služba představuje rychlý a efektivní způsob, jak získat odpovědi na dotazy související s bankovními produkty a službami, aniž by bylo nutné navštívit pobočku nebo telefonovat na zákaznickou linku. Chat podpora je k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 hodin, kdy jsou připraveni zkušení bankéři odpovídat na veškeré dotazy klientů.
Velkou výhodou chatové komunikace je možnost řešit své záležitosti v reálném čase, přičemž klient může současně pokračovat v další práci nebo aktivitách. Bankéři na chatu jsou speciálně vyškoleni pro poskytování komplexní podpory a dokáží poradit s širokou škálou témat, od základních informací o produktech až po složitější dotazy týkající se například internetového bankovnictví, platebních karet nebo úvěrových produktů.
Pro zahájení chatové konverzace stačí navštívit oficiální webové stránky hello bank a kliknout na chatovací ikonu, která se obvykle nachází v pravém dolním rohu obrazovky. Systém automaticky přidělí dostupného bankéře, který se klientovi osobně představí a začne řešit jeho požadavek. Během konverzace mohou klienti sdílet screenshoty nebo další dokumenty, což významně usnadňuje řešení technických problémů nebo složitějších dotazů.
Chat podpora hello bank se vyznačuje vysokou profesionalitou a osobním přístupem. Bankéři komunikují srozumitelně, bez zbytečných technických termínů, a snaží se najít nejlepší řešení pro každého klienta. V případě, že dotaz vyžaduje hlubší analýzu nebo konzultaci s dalším oddělením, bankéř může požádat o kontaktní údaje a následně klienta zpětně kontaktovat s komplexním řešením.
Bezpečnost je při chatové komunikaci na prvním místě. Veškerá komunikace probíhá přes zabezpečené spojení a bankéři nikdy nepožadují citlivé údaje jako jsou hesla nebo PIN kódy. Pro ověření identity klienta jsou využívány bezpečné metody, které odpovídají standardům moderního bankovnictví.
Kromě běžných dotazů mohou klienti přes chat řešit také reklamace, změny v nastavení služeb nebo získat asistenci při používání mobilní aplikace. Bankéři jsou připraveni pomoci i s navigací na webových stránkách banky nebo s vyplněním online formulářů. V případě složitějších operací, které nelze vyřešit přes chat, dokáží bankéři nasměrovat klienta na nejvhodnější způsob řešení, ať už je to návštěva pobočky nebo telefonický kontakt s specializovaným oddělením.
Chat podpora představuje moderní komunikační kanál, který reflektuje současné trendy v bankovnictví a potřeby klientů preferujících rychlou a efektivní online komunikaci. Díky profesionálnímu přístupu, širokému záběru řešených témat a vysoké dostupnosti se stala nepostradatelnou součástí klientského servisu hello bank.